Het team van Magnad

Bart Ravesloot
Mede-eigenaar

Jelle Kok
Mede-eigenaar

Ons verhaal

Het gebrek aan openheid in de wereld van online marketing verbaasde ons. Als je op onze website bent gekomen is de kans groot dat je ook al op websites van andere aanbieders van social media-/online marketing bent geweest.
Wat lees je daar over transparantie en eerlijkheid? Bijna niks. Heel veel mooie beloftes en klantverhalen, maar de uitleg over prijs en manier van marketing vind je niet terug. Vaak is het onduidelijk waarom je betaalt wat je betaalt. En je weet al helemaal niet waar je geld naar toe gaat of wat het je aan extra omzet oplevert.
Wij vinden het jammer dat deze manier van werken tegenwoordig normaal is in de marketingwereld. Waar is de openheid en eerlijkheid gebleven?
In een wereld waar data leidend is, is meten cruciaal. Meten is weten, dat ben je ongetwijfeld bekend mee. Maar als een marketingbureau veel meet, moet er dus ook veel gecommuniceerd kunnen worden. Er zijn namelijk veel gegevens bekend. Deze gegevens blijven alleen vaak hangen bij het marketingbureau. Of ze worden gecommuniceerd op een dusdanig ingewikkelde manier, dat geen klant het begrijpt.
Dit gebeurt om de klant onwetend te houden. Als een klant teveel begrijpt van de gegevens, gaat hij er zich misschien wel mee “bemoeien”. Daar hebben veel marketingbureaus geen zin in. Ze vergeten hier alleen wel vaak dat ze werken met het geld van de klant.
Vandaar dat wij een eigen marketingbureau zijn begonnen, waarin wij het volledig anders aanpakken. Wij zijn er niet voor de ondernemers die hun strategie uit handen willen geven en daarmee de controle kwijtraken. Wij zijn er voor de ondernemers die een droom en een plan hebben met hun bedrijf, en daarvoor willen werken aan hun online zichtbaarheid.
Samen zullen wij een plan bedenken die werkt voor jouw bedrijf. Wij geloven in maatwerk. Dat vraagt openheid en vertrouwen van beide kanten. Anders is een goede samenwerking namelijk niet mogelijk.
Openheid is dus iets wat altijd van ons verwacht mag worden. Dat geldt ook voor eerlijkheid. Wij verbazen ons zelf over het gebrek aan eerlijkheid bij andere marketingbureaus. Vandaar dat wij ons hebben voorgenomen om altijd eerlijk te zeggen waar het op staat. Ook als dit niet het ideale antwoord voor de klant is. Uiteindelijk zal een klant er namelijk altijd meer aan hebben dan aan een mooi verkooppraatje. Daar zijn wij oprecht van overtuigd.

Meer weten over onze werkwijze?

Ontdek meer