Maak van jouw websitebezoekers tevreden reizigers

Een vakantie wordt niet zomaar geboekt. Dit proces kost tijd. Maar waarom zou je tijdens dit proces niet iets meer opvallen? Iets vaker online jouw reisbureau tonen. Zodat de potentiële reiziger uiteindelijk bij jou die luxe droomreis boekt.

Ontdek meer

Welke fases doorloopt de aanstaande vakantieganger?

  • 1
    Dromen

    Ergens in het achterhoofd zit de droom van die ene unieke reis.

  • 2
    Plannen

    De plannen voor de reis worden concreet. Het gaat echt gebeuren!

  • 3
    Boeken

    De locatie is bekend. De datum is bekend. Tijd om de reis te boeken.

  • 4
    Ervaren en delen

    Het is volop genieten op vakantie. Dit moet gedeeld worden met de wereld!

Social Media Marketing in de luxe reisbranche werkt

Dit moet uiteraard wel aan een aantal eisen voldoen. Er zijn hiervoor drie succesfactoren te onderscheiden.

Herhaling

Zelf weet jij natuurlijk heel goed dat jouw reisbureau die perfect geregelde luxe reis kan verzorgen. Maar hoe overtuig je de potentiële reiziger om bij jou te boeken?
Herhaling. Dat is hiervoor het toverwoord. Je moet ervoor zorgen dat de potentiële reiziger de naam van jouw reisbureau vaak ziet. Neem hem aan de hand. Zorg op ieder moment in het proces voor de juiste tips en de juiste hulp.
“Maar hoe dan. Ik kan toch niet steeds bellen of mailen. Dat is helemaal niet praktisch.” Goede kans dat deze gedachte nu door je hoofd schiet. Begrijpelijk ook. Dat is inderdaad ook bijna niet te doen. Maar hiervoor hebben wij een oplossing: Social Media! Dit is de nieuwe manier om je doelgroep te bereiken.
Reisbranche-marketing
Reisbranche

Sociaal bewijs

Reizigers in het luxe segment zijn niet gevoelig voor aanbiedingen. Het kan zelfs afschrikken en jouw merk goedkoper laten overkomen. Zo zijn er nog een aantal andere beïnvloedingsprincipes die minder goed werken in de luxe reisbranche.
Wat wél veel kracht heeft, is sociaal bewijs. Ervaringen en beoordelingen van eerdere reizigers is een krachtig middel om geïnteresseerden te overtuigen om contact op nemen.
Nog belangrijker: sociaal bewijs zorgt voor vertrouwen. Vertrouwen is, zeker in de luxe reisbranche, het meest kostbare bezit. Klanten zullen jouw bedrijf moeten vertrouwen om geld uit te geven. Wanneer andere consumenten uit zichzelf vertellen hoe goed hun ervaring was, zal het vertrouwen echt toenemen.

Persoonlijke aandacht

De luxe reiziger wil persoonlijke aandacht. Hij wil het idee hebben dat jij hem helpt bij het maken van zijn keuze. Door met advertenties op het juiste moment met de juiste tips en informatie op zijn tijdlijn te verschijnen, doe je dit natuurlijk al voor een groot deel.
Echter is enkel deze aandacht niet voldoende. Je moet er ook voor de reiziger zijn als hij een vraag heeft. Zorg dat je telefonisch en per mail goed bereikbaar bent. Reageer daarnaast ook op opmerkingen op Social Media posts op jouw pagina. Toon interesse.
Op deze manier kunnen betaalde Social Media advertenties ervoor zorgen dat iemand bereid is bij jou te boeken. Maar let op: Die laatste stap zet je zelf. Wij zorgen dat de potentiële reiziger contact met je opneemt. Jij zorgt dat deze daadwerkelijk boekt.

Van de reizigers weet nog niet via waar ze boeken

Zoekt vakantiebestemmingen via mobiel

Hi! Wij zijn Magnad

Wij zorgen ervoor dat potentiële reizigers niet alleen blijven dromen van die perfecte reis, maar dat ze daadwerkelijk gaan! Door namens jouw reisbureau te adverteren op social media, overtuigen wij de potentiële reiziger dat jij de juiste keuze bent voor die onverzorgde vakantie.
We snappen de twijfels die iemand heeft voor zijn vakantie, en nemen deze weg. Jouw reisbureau gaat hierdoor opvallen. Uiteindelijk gaat dit ervoor zorgen dat de reizigers hun luxe reis bij jou boeken!
Foto van de partners van Magnad

Een greep uit onze klanten

Logo De Dyck
Logo Barneveld Tomorrow
Logo Steady Coaching

Dit zeggen klanten over ons

''Magnad heeft met hun specialistische kennis van (re)marketing ervoor gezorgd dat Barneveld Tomorrow op de kaart is gekomen bij hoogopgeleide jongeren.''
Heleen Kleijer Barneveld Tomorrow
''Ik vond het lastig taken uit handen te geven, maar de mannen van Magnad lieten al snel zien dat ze de kennis en kunde hadden om mee in zee te gaan. Ze zijn enorm goed in het bedenken van innovatieve oplossingen. De samenwerking en communicatie was duidelijk en helder.''
Marianne Segers Beeternal

Tijd om meer gevonden te worden door online marketing.

Kom in contact om te ontdekken hoe wij jouw organisatie naar een hoger niveau kunnen brengen.